Enerzian blogi
Enerziaa viestintään
Kriisiviestintä mediassa: Miksi toimittajahaastattelua kannattaa harjoitella etukäteen?
Kriisi, on se sitten yllättävä ja ennakoimaton tapahtuma tai hitaasti hiipivä tapahtumaketju, paljastaa armotta yrityksen [...]
15 vinkkiä esiintymisjännityksen hallintaan
Yritysten kesäjuhla, valmistujaiset ja kesähäät lähenevät, ja moni jännittää jo tässä vaiheessa puheen pitämistä. [...]
Joulutarina Postin asiakaspalvelusta – mistä palvelusta?
Posti tietää, miten asiat tehdään asiakkaalle vaikeaksi. Joululahjapaketti voi seikkailla yllättävään paikkaan, josta sen saaminen [...]
Miksi ”Why” on (vieläkin) markkinoijan tärkein kysymys
Tunnettu bisnesguru Simon Sinek väitti aikanaan kuuluisassa TED-puheessaan, että asiakas ei osta sitä, mitä sinä [...]
Pakkaus voi luoda positiivista mielikuvaa brändistä – tai tuhota sen
Jokainen kuluttaja on varmasti joskus tuskaillut uuden tuotteen pakkauksen kanssa – on se sitten [...]
Vaikuta, älä suututa sähköpostiviestinnällä!
Lomien jälkeen sähköposti laulaa, mikä tarkoittaa enemmän ja vähemmän onnistunutta viestintää sekä roskapostia pursuavaa lootaa. [...]