Merkityksellinen ja oikein kohdennettu viestintä voi tavoittaa kohdeyleisönsä paremmin kuin kallis mainoskampanja. Varaa aika ja kysy lisää!
Vakuuta ja vaikuta viestinnällä!
Kun organisaatio- tai yritysviestintä sujuu, on työn tekeminen mielekästä ja tulosta syntyy nopeasti. Minulta saat organisaatiosi toimintaa ja tuloksentekoa tukevat viestinnän ongelmanratkaisu- ja suunnittelupalvelut, organisaatioviestinnän sparrauskaverin, sisällöntuotantopalvelut, viestinnän strategiat ja vuosisuunnitelmat, kampanjasuunnitelmat sekä markkinointiviestinnän suunnittelupalvelut.
Kiinnostuitko? Varaa oma 20 minuutin ilmainen konsultointiaikasi jo tänään!
Esimerkkejä Enerzian viestintäpalveluista
Tiedotteet ja esitetekstit
Kärsivätkö tekstinne insinöörijargonista ja teknisestä munkkilatinasta? Vilisevätkö verkkosivut kirjoitusvirheitä ja kökköjä lauserakenteita? Tiedotekin pitäisi kirjoittaa, mutta pää lyö tyhjää? Ei huolta, sillä autan mielelläni tuottamalla helppotajuisia ja kiinnostavia tekstisisältöjä vaikeistakin aiheista painotuotteisiin, someen sekä muualle verkkoon blogeista uutiskirjeisiin saakka.
Viestintästrategiat
Kun yrityksen tai organisaation tahtotila ja suunta ovat selvillä, tulisi se viestiä myös henkilökunnalle, asiakkaille ja yhteistyökumppanille selkeästi, innostavasti ja oikeissa kanavissa. Ota yhteyttä ja kysy lisää!
Konseptisuunnittelu
Tiedätkö, miten ja missä kanavissa kannattaa kertoa yrityksesi ja tuotteidesi vahvuuksista kohderyhmää puhuttelevalla tavalla? Jos tarvitset tässä sparrauskumppanin, ota yhteyttä!
Brändin ja maineenhallinta
Brändi on arvolupaus, joka tulee lunastaa kerta toisensa jälkeen. Brändi elää ajassa, siksi pelkkä brändin luominen ei riitä, vaan sitä pitää aika ajoin uudistaa. Autan tässä, kuten brändin luomisessa ja maineenhallinnassakin, mielelläni.
Viestinnän vuosisuunnitelmat
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja onnistunut viestintä ennakoi proaktiivisesti tulevaan. Autan mielelläni sisäisen ja ulkoisen viestinnän suunnittelussa ja ydinviestien hiomisessa.
Tuote- ja palvelulanseeraukset
Uuden tuotteen tai palvelun lanseeraus vaatii suunnitelman sen vahvuuksista ja myyntivalteista, kohderyhmistä, viestintä- ja markkinointikanavista ja viestinnän äänensävystä – muun muassa. Varaa aika ja kysy lisää!
Viestintäkampanjat
Jokainen organisaation muutos, projekti ja tapahtuma vaatii viestintää. Onnistunut viestintä taas edellyttää suunnittelua – mitä viestitään, missä, milloin, kenelle ja miten? Varaa aika ilmaiseen konsultaatioon!
Kriisiviestintä
Oikeanlaisella viestinnällä voidaan välttää kriisin syntyminen ja sammuttaa kytevät tulipalot. Hyvin hoidettu kriisi voi jopa lisätä luottamusta yritystä kohtaan. Joko teidän organisaatiollanne on kriisiviestintäsuunnitelma? Jos ei ja tarvitset apua sellaisen laatimisessa, ota yhteyttä!
Muutosviestintä
Muutos on uhka ja mahdollisuus. Muutosviestinnän tavoitteena onkin auttaa henkilöstöä, asiakkaita ja yhteistyökumppaneita ymmärtämään, mistä muutoksessa on kyse ja mihin sillä tähdätään.
Mediasuhteet
M