Enerziaa viestintään!
Palvele paremmin, myy enemmän –asiakaspalvelukoulutus
Positiivinen asiakaskokemus on tärkeimpiä kilpailukeinoja, joilla yritys pärjää markkinoilla. Vuorovaikutteinen, innostava ja mukaansatempaava asiakaspalvelukoulutus antaa eväät onnistuneiden asiakaskohtaamisten luomiseen sekä tulokselliseen myyntiin. Koulutus sopii erinomaisesti yrityksille ja yhteisöille, joille positiivinen asiakaspalvelukokemus merkitsee vahvaa kilpailuetua ja lisää tulosta.
Koulutuksen sisältö
- Miten luodaan odotukset ylittävä asiakaspalvelukokemus
- Yrittäjämäinen asenne asiakaspalvelussa
- Tunteet asiakaspalvelussa
- Erilaisten viestintätyylien hyödyntäminen
- Arvon tuottaminen asiakaspalvelupolun eri vaiheissa
- Ensivaikutelman ja äänen, sanojen sekä kehonkielen merkitys asiakaspalvelussa
- Haastavat asiakaskohtaamistilanteet
- Reklamaatioiden hoito
- Asiakaspalveluharjoitus
Asiakaspalautetta
”Eila on aivan loistava kouluttaja ja osasi rakentaa asiasisällön juuri tarpeisiimme sopivaksi.”
Sari Pousi-Heinonen
henkilöstö- ja viestintäpäällikkö / Kiertokapula Oy
Katso myös
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent posuere semper lectus eleifend euismod.