Enerziaa viestintään!

Palvele paremmin, myy enemmän –asiakaspalvelukoulutus

Positiivinen asiakaskokemus on tärkeimpiä kilpailukeinoja, joilla yritys pärjää markkinoilla. Vuorovaikutteinen, innostava ja mukaansatempaava asiakaspalvelukoulutus antaa eväät onnistuneiden asiakaskohtaamisten luomiseen sekä tulokselliseen myyntiin. Koulutus sopii erinomaisesti yrityksille ja yhteisöille, joille positiivinen asiakaspalvelukokemus merkitsee vahvaa kilpailuetua ja lisää tulosta. 

Koulutuksen sisältö

  • Miten luodaan odotukset ylittävä asiakaspalvelukokemus
  • Yrittäjämäinen asenne asiakaspalvelussa
  • Tunteet asiakaspalvelussa
  • Erilaisten viestintätyylien hyödyntäminen
  • Arvon tuottaminen asiakaspalvelupolun eri vaiheissa
  • Ensivaikutelman ja äänen, sanojen sekä kehonkielen merkitys asiakaspalvelussa
  • Haastavat asiakaskohtaamistilanteet
  • Reklamaatioiden hoito
  • Asiakaspalveluharjoitus

Koulutuksen hinta

Puolen päivän koulutuksen hinta
390 euroa / hlö + alv. 25,5 % + matkakulut Tampereelta

Koulutuksen kesto
4 tuntia

Osallistujamäärä
Minimi 5 henkilöä

Kiinnostuitko? Varaa kalenteristani maksuton keskusteluaika, niin sovitaan tarkemmin yksityiskohdista.

Asiakaspalautetta